SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Putts odchodzi z Samsung Electronics Polska, będą zmiany w marketingu

Anna Putts, szefowa marketingu Samsung Electronics Polska odchodzi z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Anna PuttsAnna Putts

Anna Putts dyrektorem marketingu w Samsung Electronics Polska została w pierwszej połowie 2014 roku. Odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie marki Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności brandu.

Do Samsunga przeszła z platformy nc+, gdzie pracowała około roku, a wcześniej przez sześć lat w ITI Neovision (właściciel platfromy n). Odpowiadała tam za całość działań marketingowych - w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce.

Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Nie udało nam się ustalić dalszych planów zawodowych Anny Putts. Nie wiadomo, kto ją zastąpi w Samsung Electronics Polska. Niewykluczone, że w dziale marketingu firmy zostanie przeprowadzona reorganizacja.

Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga w odpowiedzi na nasze pytanie dotyczące nowego szefa marketingu przekazał jedynie, że na chwilę obecną firma nie komentuje zmian.

 

Dołącz do dyskusji: Anna Putts odchodzi z Samsung Electronics Polska, będą zmiany w marketingu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Marketing w Samsungu jest mocno zabagniony. Brak ludzi, ciągłe zmiany kadrowe, planów. Nic nie można domknąć o czasie. No dramat. Wg mnie firma się powinna zastanowić, jak ludzi traktuje. Bo tak dłużej być nie może.
odpowiedź
User
d53
Nawet nie wiedziałem, że oni mieli jakikolwiek marketing.
odpowiedź
User
Renia
Marketing to jedno. Dla mnie najbardziej zdumiewajacy jest bałagan i brak kompetencji w obszarze e-commerce i digital. Nigdy wiecej nie chce miec do czynienia z tymi ludzmi.
odpowiedź