Aplikacja 25 Most Played pozwala przenosić playlisty między muzycznymi serwisami streamingowymi

W sklepie iTunes pojawiła się darmowa aplikacja do systemu iOS pozwalająca na przenoszenie playlist użytkownika pomiędzy różnymi muzycznymi serwisami streamingowymi, takimi jak Spotify, Apple Music czy YouTube.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Aplikacja 25 Most Played pozwala przenosić playlisty między muzycznymi serwisami streamingowymi

Do tej pory użytkownicy kilku różnych usług oferujących dostęp do muzyki w streamingu mieli kłopoty z przenoszeniem list ulubionych utworów pomiędzy tymi aplikacjami, bowiem np. Apple Music nie przewidywał takiej możliwości.

Teraz na rynku pojawił się program o nazwie 25 Most Played, który ma pomóc w rozwiązaniu tego problemu.

Według zapowiedzi twórców aplikacji pozwala ona na przenoszenie playlist konkretnego użytkownika pomiędzy różnymi serwisami streamingowymi i wideo, np. Spotify, Apple Music oraz YouTube.

25 Most Played ma również pozwalać na wygodne zarządzanie playlistami, a także na podglądanie i słuchanie list zbudowanych przez innych, zaprzyjaźnionych użytkowników konkretnego serwisu.

grafika

Aplikacja 25 Most Played jest dostępna w sklepie iTunes dla systemu operacyjnego iOS.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP