Globalna sprzedaż iPadów nie zwalnia tempa. O ile pierwszy milion tych urządzeń został kupiony przez odbiorców w USA w ciągu 28 dni od ich udostępnienia (więcej), a drugi milion – w niespełna miesiąc (więcej), o tyle trzeci milion „rozszedł się” w ciągu mniej niż 25 dni. Ogółem 3 miliony egzemplarzy tabletu Apple sprzedano w ciągu 80 dni.
Nieco szybsza sprzedaż iPadów w czerwcu wynika m.in. z faktu, że pod koniec maja zostały one udostępnione w dziewięciu kolejnych krajach (więcej), podczas gdy wcześniej były sprzedawane tylko w USA. Natomiast do końca lipca iPady mają zostać wprowadzone do sprzedaży w następnych dziewięciu państwach (więcej).

Do tej pory deweloperzy stworzyli już ponad 11 tys. aplikacji na iPada. Ogółem tablet obsługuje ponad 225 tys. programów – wliczając te przygotowane na iPhone’a i iPoda.











