Apple w 2015 r. sprzeda ponad 15 mln zegarków Apple Watch

Apple szybko obejmie pozycję lidera globalnego rynku sprzedaży inteligentnych zegarków - prognozuje firma badawcza Strategy Analytics.

km
km
Udostępnij artykuł:
Apple w 2015 r. sprzeda ponad 15 mln zegarków Apple Watch

W 2014 roku na całym świecie sprzedano 4,6 miliona inteligentnych zegarków, a w tym roku spodziewany jest wzrost aż o 511 proc., do 28,1 miliona urządzeń.

Według Strategy Analytics, do rozwoju rynku w głównej mierze przyczyni się Apple, które w 2015 roku sprzeda 15,4 miliona zegarków Apple Watch i zdobędzie 55 proc. udziału w rynku.

grafika

Przygotowując się do debiutu Apple zamówił u swoich azjatyckich dostawców pierwszą partię zegarków w ilości 6 mln sztuk.

Połowę urządzeń z pierwszej dostawy mają stanowić podstawowe modele urządzenia o nazwie Apple Watch Sport, których cena została ustalona na 349 dol. za sztukę. Pozostała część to modele Apple Watch ze środkowej półki cenowej oraz najdroższe egzemplarze Apple Watch Edition sprzedawane w kopertach z 18-karatowego złota. Ich cena w najbardziej zaawansowanej wersji ma sięgać kwoty 4 tys. dol. (więcej informacji tutaj). Mają one zostać skierowane głównie na rynek chiński, gdzie produkty Apple cieszą się w ostatnim okresie dużym powodzeniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu