Apple wprowadza platformę iAd do Europy

Apple zapowiedziało, że w grudniu uruchomi swoją platformę mobilnej reklamy iAd w Wielkiej Brytanii i Francji, a w styczniu w Niemczech.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wśród pierwszych reklamodawców, którzy będą promować się za pośrednictwem iAd na kontynencie europejskim, są firmy L'Oréal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, Unilever, Citi, Evian, LG Display, AB InBev, Turkish Airlines i Absolute Radio.

Apple uruchomiło platformę iAd 1 lipca w USA (więcej na ten temat). Firma z Cupertino podaje, że w ciągu czterech miesięcy na kampanie w jej sieci zdecydowała się więcej niż połowa z 25 największych amerykańskich reklamodawców.

Oprócz rynków europejskich, sieć iAd ma zostać na początku 2011 roku wprowadzona także do Japonii.

grafika

Reklamy są umieszczane w aplikacjach działających w iPhone'ach i iPodach touch, pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego iOS 4. Deweloperzy otrzymują 60 proc. przychodu z serwowanych przez iAd reklam.

Apple podawało przy starcie usługi, że chce w bieżącym roku zarobić na niej 60 milionów dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia