SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Artegence zajmie się obsługą Volkswagena w internecie

Agencja Artegence wygrała przetarg Volkswagen Group Polska na obsługę marki Volkswagen w internecie. Będzie też odpowiedzialna za wspieranie klienta w obszarach big data i machine learning.

Article

Poza standardowymi działaniami online, jak kreacja i wdrażanie kampanii internetowych, Artegence będzie zarządzać wszystkimi stronami oraz aplikacjami internetowymi marki Volkswagen. Agencja będzie jednocześnie pracować z klientem nad optymalizacją w obszarze UX/CX oraz maksymalizacją satysfakcji klientów, w oparciu o digital customer journey.

- Jesteśmy w trakcie historycznej zmiany rynku motoryzacyjnego. Nowe technologie pojawiają się niemalże każdego dnia w samochodach Volkswagena. Tak dynamiczny rozwój wymaga precyzyjnych działań, błyskawicznie podejmowanych decyzji oraz opierania się na twardych, dokładnych danych. Wybór agencji Artegence daje nam poczucie, że naszym partnerem zostali profesjonaliści z bardzo wysokimi kompetencjami jeżeli chodzi o Big Data oraz machine learning. A to zdecydowanie obszary, które nadal zamierzamy rozwijać. Ponadto nasi partnerzy z Artegence dobrze rozumieją naszą markę, jej specyfikę oraz sposób myślenia - komentuje Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

Firmy nie ujawniają liczb i nazw agencji uczestniczących w przetargu, nie zdradzają również, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Artegence zajmie się obsługą Volkswagena w internecie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mick
A Artegence jak wiadomo jest potega w Machine Learning i Big Data... ;)
1 3
odpowiedź
User
Katrina
Oni nie maja takich kompetencji, ale maja od tego partnera.
0 0
odpowiedź
User
Barczi
Jak trollować, to lepiej z głową;) akurat data science się zajmują od jakiegoś czasu i ponoć z całkiem dobrym efektem
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing