WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Polacy narzekają na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach

Artur Czajka i Rafał Brudziński w IQS

2017-10-19 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Do zespołu instytutu badawczego IQS dołączyli Artur Czajka i Rafał Brudziński. Czajka, który objął funkcję trade&shopper business development managera, ostatnio pracował w Nielsenie. Brudziński z kolei, ostatnio związany z firmą Diageo, będzie pracować jako strategic data manager.

Artur Czajka Artur Czajka

Artur Czajka z badaniami rynku związany jest od 23 lat. Od 1994 roku do 2004 pracował w firmie CASE. W latach 2005-2010 roku kierował Sektorem Badań Konsumenckich w TNS OBOP. Przez ostatnie 7 lat związany był zaś z agencją Nielsen - ostatnio jako client bussiness partner odpowiadał za utrzymanie biznesowej relacji z kluczowymi klientami firmy w obszarze sales effectiveness.

Specjalizuje się w badaniach konsumenckich, zwłaszcza w badaniach rynku FMCG. Jest również ekspertem w zakresie badań zachowania polskich konsumentów i shopperów oraz rynku detalistów w Polsce.

W latach 2012-2015 był członkiem i przewodniczącym Komisji Odpowiedzialności Zawodowej (KOZ) przy zarządzie OFBOR. Od 3 lat zaangażowany jest w Program Mentorski PTBRiO i OFBOR - zbadaj.to.

Rafał Brudziński ma ponad 25 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, zarówno po stronie agencji oraz po stronie klienta. Ostatnio związany był z firmą Diageo, gdzie jako consumer planner odpowiadał za  Polskę i rynki Europy Środkowo - Wschodniej. Wcześniej był menadżerem do spraw badań w US Pharmacia i kierownikiem działu badań w Medical Data Management.

Specjalizuje się w projektach w obszarze pozycjonowania marek, wsparcia i komunikacja, jak również strategii portfolio.Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, przez 5 lat pracował również jako asystent na wydziale Socjologii UW.

Zatrudnienie Artura Czajki i Rafała Brudzińskiego to kolejne już w tym roku wzmocnienie zespołu IQS. Niedawno do firmy dołączyło 9 innych nowych osób, w tym cały zespół do badań ilościowych pod kierownictwem Mateusza Zubkowicza. W tym roku agencja badawcza IQS zakupiła również platformę BrandSpy do monitorowania mediów społecznościowych oraz przejęła technologię MRevolution, certyfikowanego partnera kanadyjskiej firmy Vision Critical - właściciela platformy do zarządzania i realizacji badań online.

Autor: bg

Wiecej informacji: Artur Czajka, Rafał Brudziński, IQS

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia