W nowej kampanii Kas Stefczyka Artur Żmijewski przekonuje, że pożyczkę można w nich wziąć jedynie za okazaniem dowodu osobistego i przy minimalnych formalnościach. Przypomnijmy, że aktor reklamuje SKOK-i i Kasy Stefczyka prawie od roku. W poprzedniej kampanii promował zarówno konto, jak i pożyczkę oferowane przez te firmy (obejrzyj te spoty).
Obecna akcja reklamowa obejmuje radio (RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx), prasę („Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Super Express”, czasopisma katolickie i prawicowe), oraz outdoor (plakaty, ulotki, nalepy na drzwi, monitory LCD i nośniki OWV w placówkach Kas Stefczyka, reklamy w taksówkach w największych miastach) oraz internet (YouTube, strony Kas zrzeszonych w systemie SKOK), natomiast w marcu rozpocznie się w telewizji. Za koncepcję i kreację kampanii oraz realizację spotów i przygotowanie innych reklam odpowiada agencja Media SKOK.












