SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

At Media sprzedaje reklamy wideo na stronach MTV Networks Polska

Broker reklamowy At Media rozpoczął sprzedaż reklam wideo w kolejnych serwisach internetowych należących do spółki MTV Networks Polska: mtv.pl ,viva-tv.pl i comedycentral.pl.

- Oferta jest odpowiedzą na rosnące zainteresowanie reklamodawców promocją swoich brandów w internecie. Reklama wideo daje możliwość reklamodawcom na obecność przy najatrakcyjniejszym materiale jaki posiadają stacje telewizyjne. Jest to angażująca i budująca wartość marki forma reklamowa – mówi Kamil Krupa, internet adsales specialist w At Media.

Do tej pory w ofercie reklamy wideo At Media znajdowała się jedna witryna MTVNP - strona internetowa kanału Nickelodeon (nick.com.pl). Broker sprzedaje reklamy wideo także w serwisach innych kanałów telewizyjnych – disney.pl, disneyxd.pl, axn.pl oraz axnscifi.pl

Za sprzedaż reklam zasięgowych na stronach MTV Networks Polska nadal odpowiadać będzie spółka o2.pl.

W lipcu br. serwis viva-tv.pl miał 220 tys. unikalnych użytkowników, mtv.pl – 210 tys., zaś comedycentral.pl – 16 tys. Z kolei liczba odtworzeń materiałów wideo na viva-tv.pl wyniosła 228 tys., na mtv.pl – 732 tys., zaś na comedycentral.pl – 36 tys. (dane własne MTV Networks Polska).
 

Dołącz do dyskusji: At Media sprzedaje reklamy wideo na stronach MTV Networks Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl