SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ATM SA z nowym logo jednoczy swoje usługi pod marką Atman

Operator centrum danych ATM SA zmienia swoją identyfikację wizualną, odświeżając m.in. logo. Wszystkie usługi firmy odtąd oferowane będą pod jedną marką handlową: Atman.

Odświeżenie i unifikacja identyfikacji wizualnej ma pomóc firmie w dotarciu do nowych klientów i uporządkować komunikację marek. Dotychczas np. serwery dedykowane firma sprzedawała pod marką Atman EcoSerwer, a usługę kolokacji pod markami Thinx Poland i Atman.

Od teraz usługi będą oferowane pod marką handlową Atman. Nazwa ATM będzie w dalszym ciągu wykorzystywana, ale wyłącznie w relacjach z inwestorami oraz w dokumentacji formalno-prawnej.

- Na przestrzeni ostatnich lat włożyliśmy wiele pracy w to, by znaleźć się w gronie największych operatorów data center w Europie Środkowo-Wschodniej. Zbudowaliśmy wydajną, bezpieczną infrastrukturę, stworzyliśmy bardzo dobre produkty. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że na konkurencyjnym rynku nawet najlepsze produkty mogą okazać się niewystarczające, jeśli w jasny, klarowny sposób nie zakomunikujemy rynkowi, kim jesteśmy i co nas wyróżnia. Jesteśmy przekonani, że dzięki unifikacji marek i innym działaniom wspierającym poprawę rozpoznawalności naszej marki handlowej, uda nam się to osiągnąć - podkreśla Dariusz Terlecki, prezes ATM SA.

Odświeżone logo Atmana, zaprojektowane przez studio graficzne Tofu, ma przede wszystkim akcentować dynamiczny rozwój firmy i nowoczesność oferowanych technologii. Wykorzystana w nim żywa kolorystyka ma podkreślać energię i kreatywność, a wykorzystanie barwy dotychczasowego znaku w jednym z elementów nowego logo nawiązuje do bezpieczeństwa i ciągłości działania, z którymi marka jest kojarzona. Logo uzupełnia hasło „non-stop-data”, którego autorem jest agencja Midea.

- To lapidarne ujęcie naszej misji: „Jesteśmy po to, aby zapewnić nieprzerwany dostęp do danych”. Znajduje ona swoje odzwierciedlenie także w odświeżonym logo. Prostokąty znajdujące się na przedłużeniu litery „a” mają podkreślać gwarantowaną ciągłość działania i stały dostęp do danych. Swoim kształtem i barwami nawiązują do wskaźników serwerów w centrum danych - wyjaśnia Jacek Bykowski, dyrektor działu marketingu i rozwoju biznesu w ATM SA.

Dołącz do dyskusji: ATM SA z nowym logo jednoczy swoje usługi pod marką Atman

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Mirek
Gdyby rozwój firmy przypadł na przełom wieków to wpasowałoby się idealnie. Dziś ten znak ma niewiele wspólnego z nowoczesnością.
odpowiedź