SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Atrapy ubezpieczeniowe reklamują AC w PZU (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa AC w PZU. Akcja – przygotowana przez firmy Leo Burnett, K2, Starlink i ACR – żartobliwie podkreśla, że w ubezpieczeniach trzeba uważać na atrapy.

Prowadzona od początku sierpnia kampania reklamowa AC w PZU pokazuje zabawne sytuacje, w których kierowcy czekają na pomoc drogową. Tymczasem ku swoim zdziwieniu otrzymują jedynie atrapy takich usług. Przekaz sugeruje w ten sposób, że niektóre oferty ubezpieczeniowe na pierwszy rzut oka mogą być ciekawe, ale kryją w sobie dodatkowe ograniczenia i opłaty. Jednocześnie kampania podkreśla, że AC w PZU gwarantuje pełną ochronę samochodu, w tym bezpłatne holowanie i samochód zastępczy, oraz 10 proc. zniżki na OC.

Akcja – skierowana do posiadających samochód osób w wieku 30-45 lat, które kupują lub rozważają zakup AC – jest prowadzona w telewizji, prasie i radiu, kinach, internecie i w ramach działań ambientowych.

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowały agencje Leo Burnett i K2, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starlink i ACR.

Dołącz do dyskusji: Atrapy ubezpieczeniowe reklamują AC w PZU (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klucz
NAJWIĘKSZĄ ATRAPĄ JEST PZU
odpowiedź
User
rivela
Dla może być i atrapa aby gwarantowała pełną ochronę samochodu tak jak dotąd, bo jeszcze nie znalazłam takiego ubezpieczyciela, który by miał w ofercie tyle produktów co PZU.
odpowiedź
User
alina
Trzeba przyznac ze pomysł sie naprawde sprawdził.Zwłaszcza ze ta sama gra na youtubie strasznie i mnie wciągnęła ;)
odpowiedź