SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Augmented reality i interaktywne billboardy promują Nowe Sukiennice (wideo)

W wyremontowanych Sukiennicach udostępniono dla zwiedzających rozwiązania oparte na augmented reality. Ponadto muzeum promują billboardy i działania na Facebooku.

Nowe opcje udostępnione w Galerii Sztuki Polskiej XIX wieku w krakowskich Sukiennicach, którą otwarto niedawno po trzyletnim remoncie, są skierowane przede wszystkim do młodych osób. I tak aplikacja mobilna „Nowy wymiar Sukiennic” pozwala użytkownikom iPhone’ów 3GS podczas zwiedzania oglądać trójwymiarowe obrazy nawiązujące do najciekawszych dzieł malarskich z wystawy, a także osiem standardowych filmików. Osoby, które nie mają takiego telefonu, mogą go wypożyczyć w galerii na czas zwiedzania.



Aplikację przygotowały agencje K2 Internet i Leo Burnett na zlecenie Grupy PZU, sponsora Muzeum Narodowego w Krakowie. Na początku października program zostanie udostępniony pod nazwą „PZU Sukiennice” w Appstore.

 


Nowe Sukiennice wspiera też kampania reklamowa obejmująca umieszczone w Krakowie billboardy z osobami, które można zobaczyć w tej galerii: Heleną Modrzejewską, generałem Dębińskim i bohaterką obrazu „Szał”. Na plakatach znajdują się hasła zachęcające odbiorców do interakcji w internecie lub przy pomocy telefonu. Ponadto w serwisie Facebook prowadzone są działania promujące to muzeum.

Dołącz do dyskusji: Augmented reality i interaktywne billboardy promują Nowe Sukiennice (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łukasz
Sporą liczbę innych filmów pokazujących zastosowanie Augmented Reality można zobaczyć tutaj: http://ardeum.pl/top-10-przykladow-augmented-reality/
odpowiedź