SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Auto Moto" dwutygodnikiem

Magazyn motoryzacyjny "Auto Moto" od lipca br. będzie ukazywał się jako dwutygodnik

Auto Moto, magazyn motoryzacyjny Wydawnictwa Bauer, przekształca się w dwutygodnik. Począwszy od numeru 8/03 (na rynku 9 lipca) Auto Moto ukazywać się będzie już nie raz w miesiącu, ale co dwa tygodnie.

- Zmiana częstotliwości ukazywania się Auto Moto jest zgodna z tendencjami na europejskim rynku czasopism motoryzacyjnych. Dwutygodnik Auto Moto umożliwi ponad 800 tys. swoich czytelników* śledzenie na bieżąco premier nowych modeli i innych wydarzeń związanych z motoryzacją, a klientom pozwoli na zamieszczanie nie tylko reklam image'owych, ale także produktowych, co do tej pory nie zawsze było możliwe z powodu częstych i niespodziewanych akcji promocyjnych przeprowadzanych przez producentów samochodów - informuje Bauer.

Auto Moto jest najpopularniejszym miesięcznikiem samochodowym w Polsce, czytanym przez czytanym przez 808 tys. tj.2,7%* czytelników w ogóle, natomiast w grupie: "mężczyźni" zajmuje pierwszą pozycję z 5% czytelnictwem i 727 tys. czytelników*

Auto Moto odnotował w I kwartale 2003 roku przyrost przychodów reklamowych o 91,7% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, podczas gdy ilość stron reklamowych wzrosła o 70,22%.**

*źródło PBC General XII'02- IV'03 COW.
**źródło: Export Monitor, bez reklam własnych, 1-3.2002 vs 1-3.2003, 1.2002 - przychody oraz ilość stron Auto dziś i Jutro

Dołącz do dyskusji: "Auto Moto" dwutygodnikiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl