Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy dla Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem tygodnika “Motor” (Wydawnictwo Bauer) w marcu br. wyniosła 105 039 egz., co oznacza spadek o 6,24 proc. względem marca 2010 r.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik “Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), który miał wynik na poziomie 92 935 egz., niższy o 10,33 proc. niż rok wcześniej.
Trzecim najpopularniejszym magazynem motoryzacyjnym i jednocześnie najchętniej kupowanym miesięcznikiem o tej tematyce był wydawany przez Grupę Burda “TopGear”. Miał on w marcu 2011 roku sprzedaż ogółem wynoszącą 57 339 egz. Zanotował tym samym spadek o 10,76 proc.
Zajmujący drugie miejsce wśród miesięczników motoryzacyjnych magazyn “Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) sprzedał się w nakładzie 49 847 egz. Zanotował największy w rankingu wzrost aż o 79,10 proc.

Trzecią lokatę zajął magazyn “Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska). Sprzedaż ogółem tego pisma spadła najbradziej w zestawieniu – o 26,79 proc. i wyniosła w marcu br. 37 325 egz.
Powrównując dane z marca br. do danych z lutego br. widać, że największy wzrost (o 17,95 proc.) w segmencie zanotował magazyn “Świat Motocykli”. Najwięcej stracił zaś “Motor” (5,61 proc.).











