Autorski talent show TVP o dzieciach rusza 7 września w Jedynce

W środę 7 września br. TVP1 rozpocznie emisję dziecięcego talent show „Hit, Hit, Hurra”. Program jest oparty o autorski pomysł Marcina Perzyny.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Autorski talent show TVP o dzieciach rusza 7 września w Jedynce

Uczestnikami „Hit, Hit, Hurra” będą dzieci i młodzież w wieku od 6 do 17 lat. Zaśpiewają oni największe polskie i zagraniczne przeboje, a występy oceni profesjonalne jury. W programie nie będzie cotygodniowej eliminacji ani krytyki.

W odcinkach zaplanowano także duety z gwiazdami muzyki z Polski i z zagranicy. Telewizja Polska wybrała już uczestników, którzy wystąpią w pierwszej serii „Hit, Hit, Hurra”. Obecnie dzieci ćwiczą pod okiem trenerów wokalnych. Nadal trwają castingi na prowadzącego program oraz członków jury.

Talent show „Hit, Hit, Hurra” to autorski projekt Telewizji Polskiej oraz Marcina Perzyny, którego firma Festival Group będzie produkowała ten program dla TVP1.

„Hit, Hit, Hurra” będzie emitowany na antenie TVP1 w środowe wieczory o godz. 20.30. Premierowy odcinek zaplanowano na 7 września.

Show „Hit, hit, hurra” to nie pierwszy talent show z udziałem dzieci, jaki zagości na antenie telewizyjnej. TVP1 przed laty pokazywała m.in. popularny program „Od przedszkola do Opola”. Z kolei TVN wyemitował - jak dotąd - dwie edycje show „Mali giganci” oraz jedną edycję „Masterchef Junior” i „Aplauz, Aplauz”. Jesienią TVP2 pokaże reality-show „Kochanie, ratujmy nasze dzieciaki”.

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa