SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Autosalon24.pl wsparty kampanią

W internecie wystartował serwis www.autosalon24.pl. Jego uruchomieniu towarzyszy kampania promocyjna w prasie i internecie.

Autosalon24.pl wsparty kampanią

Autosalon24.pl (http://autosalon24.pl/) specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie nowego samochodu przez internet lub telefon. Oferta serwisu obejmuje 35 marek pojazdów.

Serwis Autosalon24.pl nie sprzedaje samochodów, ani nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej ceny za oferowane auta. Jest pośrednikiem i firmą doradczą, oferującą klientom wsparcie w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty i negocjacji warunków zakupu samochodu z dilerem. Klient dokonuje wpłat za samochód bezpośrednio do wskazanego przez Autosalon24.pl dilera, który z kolei wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio u dilera. Gdy jest to inne miasto niż to, w którym mieszka klient, Autosalon24.pl oferuje możliwość zamówienia dostawy auta pod wskazany adres lub pomaga w dotarciu do salonu. Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, czy też doradzić w wyborze auta.

Kampania promocyjna wspierająca uruchomienie serwisu www.autosalon24.pl rozpoczęła się 1 lutego. Jej hasło przewodnie brzmi: "Kilujemy ceny aut, prosto u dilera". Akcja obejmie prasę (m.in. "Auto Świat", "Newsweek", "Playboy", "Kaleidoscope", "Cars"), a także internet (m.in. serwisy z grupy Autostrada). Kampania w internecie, której wartość wynosi ponad 100 tys. zł, potrwa od 14 lutego do 10 kwietnia.

Za kreację odpowiada agencja Ambasada Brand Communications (grupa CzteryCzwarte), a działaniami PR zajęły się agencje Swoboda PR i Projekt 77.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Autosalon24.pl wsparty kampanią

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kupujący
Pomysł takiego serwisu jak najbardziej trafiony. Warto jednak przed skorzystaniem z takiego serwisu samemu popatrzeć na promocje na stronach producentów/dilerów i dopiero wtedy zobaczyć jaki upust uzyska się dzięki takiemu serwisowi. Skuszony reklamą w jednym z tygodników porównałem ceny Citroena C4 Grand Picasso z 2010r z ofertą promocyjną Citroena. Różnica w cenie 1400 PLN na korzyść oferty ze strony Citroena.
0 0
odpowiedź
User
bum
Właśnie kupiłem za ich pośrednictwem auto 10% taniej niż u dilera. Polecam.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing