Za ponad 291 mln euro Axel Springer sprzedaje telewizji TF1 grupę Aufeminin

Koncern Axel Springer sfinalizował sprzedaż większościowego pakietu akcji grupy Aufeminin prowadzącej serwisy internetowe kierowane do kobiet. W ramach transakcji o wartości 291,5 mln euro 78 proc. akcji Aufeminin przejmie francuska stacja telewizyjna Télévision Française 1 (TF1).

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Za ponad 291 mln euro Axel Springer sprzedaje telewizji TF1 grupę Aufeminin
fot. Shutterstock.com

Spółka Aufeminin powstała w 1999 r., zajmuje się prowadzeniem w 21 krajach serwisów internetowych kierowanych głównie do kobiet. W 2007 r. większość udziałów w grupie wykupił koncern Axel Springer, który w grudniu ub.r. podpisał umowę o sprzedaży Aufeminin francuskiej stacji TF1.

Teraz w komunikacie potwierdzono sfinalizowanie zapowiedzianej wcześniej transakcji. Za kwotę 291,5 mln euro TF1 stanie się właścicielem 78 proc. akcji Aufeminin należących do Axel Springer.

Komentując transakcję Andreas Wiele, wiceprezes Axel Springer podkreśla, że na przestrzeni lat koncernowi udało się zbudować silną międzynarodową markę Aufeminin, która obecnie jest nie tylko siecią popularnych serwisów tematycznych, ale także rozwijającą się platformą e-commerce z lojalną grupą użytkowników.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu