Wykazane w raporcie przychody na poziomie 783,4 mln euro w I kwartale br. oznaczają niewielki wzrost (o 0,4 proc.) w porównaniu z analogicznym okresem roku 2015.
Bardziej znaczący postęp Axel Springer zanotował po stronie zysków. Wskaźnik EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją) osiągnął kwotę 125,9 mln euro, a więc o 5,2 proc. więcej w zestawieniu rok do roku.
W komunikacie zwrócono uwagę na fakt, że Axel Springer konsekwentnie stawia na segment internetowy. - Osiągnęliśmy dalszy wzrost w obszarze cyfrowym, z naszej oferty w internecie korzysta miesięcznie ponad 200 mln unikalnych użytkowników - zaznaczył Mathias Döpfner, CEO Axel Springer.

W raporcie ujawniono, że spośród internautów korzystających z serwisów wydawcy na całym świecie 394 tys. to użytkownicy płatnych subskrypcji.











