- Marka mBank stoi na stanowisku, że w skomplikowanym świecie banki powinny pomagać - stąd też nasze zaangażowanie w oferowanie najlepszych rozwiązań technologicznych, zwłaszcza w bankowości mobilnej. Ale rozumiemy też, że technologia to jedynie środek do celu, którym jest korzystanie z pojawiających się w życiu możliwości! Tych sprawiających, że jesteśmy bogatsi w doświadczenia, uczucia i pasje. Właśnie takie „bogactwo przeżyć” jest tym, co się prawdziwie dziś liczy. Jako bank chcemy więc wspierać klientów w bogaceniu się - nie tylko tym finansowym, lecz również powiększającym majątek uczuć, pragnień i spełnienia - opisuje założenia akcji Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu mBanku.
- Główna myśl kampanii „Bądź bogatszy” powstała z obserwacji, że pomimo wszelkich przeciwności codziennie się bogacimy, bo oprócz majątku, agregujemy też wiedzę, doświadczenia, uczucia. To one umożliwiają samorealizację i wspierają w osiąganiu tego, co zaplanowaliśmy. A pieniądze to droga do celu - dodaje Michał Krejza, marketing director agencji Grey, odpowiedzialny za koordynację zespołu pracującego na rzecz mBanku.

Kampania obejmuje telewizję, kontekstowe działania OOH, internet oraz placówki mBanku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.
W przetargu na obsługę reklamową mBanku oprócz Grey Worldwide Warszawa brały udział agencje Young&Rubicam, DDB &Tribal i BBDO Warszawa.











