SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bajki według Paralotnej

Z początkiem września ruszyła nowa kampania reklamowa Centrum Handlowego Promenada przygotowana przez agencja Paralotna.

Jesienna kampania jest pierwszym etapem strategii komunikacji  „Bajkowa Promenada”, przygotowanej dla Promenada na rok 2005.

W ramach kampanii informującej o jesiennych kolekcjach eksponowane są 3 kreacje wykorzystujące motywy ze znanych i popularnych bajek.

Hasła „Kup ciuszek”, „Sierotka ma rysia” oraz „Dziewczynka z zakupami” w humorystyczny sposób zachęcają do odwiedzenia sklepów znajdujących się na terenie centrum.

Przez ostatnie pół roku CH Promenada silnie informowała potencjalnych Klientów o zwiększonej powierzchni sklepowej, pozyskaniu nowych najemców, głównie sklepów sieciowych oraz o otwartym przez cały rok lodowisku.

Zmiana strategii komunikacji od jesieni b.r. ma na celu poinformowanie o tym, że Promenada to centrum z różnorodną ofertą w zależności od pory roku, okazji, z miłą atmosferą, gdzie zakupy są przyjemnością.

Jesienna kampania wykorzystuje: outdoor, prasę, w tym ekskluzywny magazyn Promenada, materiały POS eksponowane na terenie centrum, a także Direct Mail.

       

Klient: CH Promenada

Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Aleksandra Heymans, Andrzej Czarnecki.

Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Agencji: Agnieszka Kotkowska, Magdalena Jakubiuk.

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz

Dyrektor Artystyczny: Paweł Lis, Olaf Kulińczyk

Copywriter: Michał Holewjusz.

Dołącz do dyskusji: Bajki według Paralotnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl