„Bake off - Ale ciacho!” śledziło 1,5 mln widzów. 5,7 mln zł z reklam

Kulinarny teleturniej TVP2 „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,52 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,68 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Bake off - Ale ciacho!” śledziło 1,5 mln widzów. 5,7 mln zł z reklam

Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.45, w okresie od 5 września do 7 listopada br. Średnia widownia wszystkich 10 odcinków pierwszej edycji programu wyniosła 1,52 mln osób, co przełożyło się na 12,25 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek teleturnieju. Obejrzało go 1,89 mln widzów.

Oglądalność trzech topowych odcinków „Bake off - Ale ciacho!”

Dla porównania, emitowany rok temu w tym czasie antenowym (w okresie od września ub.r. do stycznia br.) program „Tomasz Lis na żywo” gromadził średnio 2,18 mln widzów, co przekładało się na 16,80 proc. udziału w grupie 4+ i 9,95 proc. w 16-49. Oznacza to, że TVP2 w tym paśmie straciła 660 tys. oglądających.

Nowy program miał jednak o około 550 tys. widzów więcej, niż pokazywana w tym paśmie wiosną br. „Sonda 2”. Tę misyjną produkcję śledziło średnio 967 tys. widzów, co dało jej odpowiednio 8,01 proc. i 6,49 proc. udziału.

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho!” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat z udziałem na poziomie 14,29 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Drugi był TVN (12,43 proc.; „Druga szansa”, „Ślub od pierwszego wejrzenia” i filmy), a czwarta - TVP1 (5,34 proc.; liczne audycje, w tym gł. Teatr TV). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reality-show-mow-mi-mistrzu-z-celebrytami-w-tvp2-beda-poddawani-roznym-wyzwaniom ##

Widownia produkcji na tle konkurencji

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków teleturnieju wyniosły 5,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polska jest zadowolona z wyników programów, ale nie zdradza czy będzie druga edycja programu.

„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizowało ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki.

Pierwszą edycję polskiej wersji reality-show prowadzili Anna Gacek i Paulin Mikuła, a w jury znajdowali się Krzysztof Ilnicki i Małgorzata Molska. Program oparty został na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.

Zwycięzcą programu została Małgorzata Rybacka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"