Barbara Mietkowska nie kieruje już “Elle”, zastąpiła ją Monika Stukonis

Barbara Mietkowska, dotychczas redaktor naczelna miesięcznika “Elle” (Grupa Burda), rozstaje się z wydawnictwem. Pełniącą obowiązki naczelnej została dotychczasowa wicenaczelna Monika Stukonis. Wydawca szykuje zmiany w piśmie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Zarząd wydawnictwa Hubert Burda Media wspólnie z Barbarą Mietkowską redaktor naczelną “Elle” podjęli decyzję o zakończeniu współpracy - podała wczoraj spółka w komunikacie. Mietkowska kobiecym magazynem kierowała od czerwca 2008 roku. Wcześniej była wydawcą dziennika “Polska” w Polskapresse.

Michał Helman, dyrektor wydawniczy w Burdzie, tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zmiana naczelnej “Elle” wiąże się z planowanymi zmianami w miesięczniku. - Pracujemy nad koncepcją wzmocnienia “Elle”, które wymusza na nas otoczenie konkurencyjne - wyjaśnia Helman. Odświeżenie pisma ma nastapić w tym roku, ale innych szczegółów Burda nie ujawnia.

Monika Stukonis kierować będzie tytułem jako p.o. naczelna, ale Michał Helman zapewnia, że obecnie spółka nie szuka nowego szefa dla miesięcznika. W “Elle” Stukonis także pracuje od czerwca 2008 roku, wcześniej była szefem działu Gwiazdy w drugim tytule luksusowym Burdy - “InStyle”.

W przyszłym tygodniu Burda ma ogłosić nazwisko nowego szefa działu mody w “Elle”.

W 2011 roku średnia sprzedaż ogółem “Elle” wyniosła 70 519 egz., co dało magazynowi 10. miejsce w zestawieniu sprzedaży miesięczników luksusowych dla pań (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska