SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Barbora.pl rusza w Polsce z kampanią budującą świadomość marki

Agencja influencer marketingowa Hash FM (Grupa Streetcom), została wybrana do realizacji działań e-sklepu Barbora.

Celem kampanii jest przede wszystkim budowanie i utrwalanie świadomości marki Barbora oraz prezentacja benefitów związanych z robieniem zakupów przez stronę barbora.pl.

Działania realizowane przez Hash FM obejmują Warszawę, Gdańsk, Gdynię i Sopot.  
 
Hash FM to agencja influencer marketingu, którą Streetcom nabył w 2020 r., rozszerzając tym samym swoje działania w obszarze digital.

Klienci Barbora mogą kupować artykuły spożywcze oraz produkty tzw. codziennego użytku. Sklep i dostawy działają już w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Spocie i Łodzi, a już w listopadzie w Katowicach i okolicznych miastach. Dostawa odbywa się nawet tego samego dnia,  7 dni w tygodniu.

Dołącz do dyskusji: Barbora.pl rusza w Polsce z kampanią budującą świadomość marki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekawe
Kampania z Mamy Gażety ktora nie ma zasiegow? Dobry wybor!
odpowiedź