Bardzo słaby tydzień TVP1, Polsat i TVN depczą po piętach

Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 5marca do 11 marca br. była TVP1. Jej udział spadł z 18,43 proc. do 15,63 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce obroniła telewizja Polsat, której udział w rynku wzrósł o 0,76 pkt. proc.  do 15,38 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVN (15,32 proc., wzrost o 0,86 pkt. proc.).  

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera obroniła Telewizja Polsat, która zyskała 0,67 pkt. proc. do 16,97 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 16,97 proc. po wzroście o 1,76 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (12,01 proc., spadek o 3,10 pkt. proc.).     

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się serial "M jak miłość".      

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 05.03-11.03.2012 - grupa 16-49      

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami