Bardzo słaby tydzień TVP1, Polsat i TVN depczą po piętach

Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 5marca do 11 marca br. była TVP1. Jej udział spadł z 18,43 proc. do 15,63 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce obroniła telewizja Polsat, której udział w rynku wzrósł o 0,76 pkt. proc.  do 15,38 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVN (15,32 proc., wzrost o 0,86 pkt. proc.).  

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera obroniła Telewizja Polsat, która zyskała 0,67 pkt. proc. do 16,97 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 16,97 proc. po wzroście o 1,76 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (12,01 proc., spadek o 3,10 pkt. proc.).     

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się serial "M jak miłość".      

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 05.03-11.03.2012 - grupa 16-49      

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat