Bartosz Kwarciak dyrektorem sprzedaży regionalnej w Polska Press Grupa

Bartosz Kwarciak zostanie dyrektorem sprzedaży regionalnej w Polska Press Grupa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracował w Media Impact Polska.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Od 1 stycznia 2018 r. Kwarciak obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży regionalnej Polska Press Grupa. Nasze nieoficjalne informacje potwierdziła Joanna Pazio, rzecznik prasowy firmy.

Kwarciak do listopada będzie pracował w Media Impact Polska, gdzie od lipca 2014 roku pełnił funkcję dyrektora sprzedaży regionalnej. Do tego czasu w spółce zajmował stanowisko dyrektora produktu reklamowego SME (Średnie i Małe Przedsiębiorstwa), zaś wcześniej pracował w Grupie Onet.pl jako dyrektor sprzedaży commerce group odpowiedzialny m.in. za sprzedaż serwisu Zumi.pl. W przeszłości był związany z Mediami Regionalnymi, początkowo jako dyrektor sprzedaży w „Nowej Trybunie Opolskiej”, a później jako krajowy dyrektor sprzedaży reklam. Pracował też już w Grupie Polskapresse, m.in. jako manager w działach sprzedaży reklam oraz badań i rozwoju.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pierwszy-krok-ku-repolonizacji-mediow-pis-chce-przejac-polska-press-grupa ##

Polska Press Grupa wydaje 20 gazet regionalnych, bezpłatną gazetę codzienną "Nasze Miasto", ponad 150 tygodników lokalnych i portale internetowe towarzyszące jego tytułom prasowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV