Emitowane od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05 w TVP2 „Barwy szczęścia” w okresie od 1 września 2014 roku do 11 czerwca 2015 roku, oglądało średnio 3,76 mln osób. Przełożyło się to na 23,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 3 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził on 4,49 mln oglądających.
Widownia „Barw szczęścia” w porównaniu do poprzedniej serii spadła o 250 tys. osób. W okresie od 2 września 2013 roku do 13 czerwca 2014 roku serial TVP2 oglądało średnio 4,01 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 25,83 proc. i 20,05 proc.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła telewizja TVN, nadająca „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 15,59 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (m.in. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 10,01 proc.) i Polsat (filmy fabularne, „Świat według Kiepskich”, „Zdrady” i „Hell’s Kitchen”; 9,75 proc. udziału).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecie miejsce zajął Polsat, który miał wyższy wynik od Jedynki.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/6-6-mln-widzow-m-jak-milosc-konkurencja-tvp2-bez-szans ##
Wpływy reklamowe TVP2 wokół „Barw szczęścia” wyniosły 131,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Barwy szczęście” oglądać można w Dwójce od 2007 roku. Kolejny sezon produkcji trafi na antenę stacji we wrześniu br.











