SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,98 mln widzów „Barw szczęścia”. TVP2 zdecydowanym liderem

„Barwy szczęścia” w sezonie 2020/2021 śledziło 1,98 mln osób. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Barwy szczęścia”; fot. Artrama„Barwy szczęścia”; fot. Artrama

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 1 września 2020 roku do 11 czerwca 2021 roku wyniosła 1,98 mln osób. Przełożyło się to na 13,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz również 11,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 9 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 2,57 mln oglądających.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należało do TVN, nadającego gł. „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 9,15 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 („Alarm!”; 8,83 proc. udziału) i Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Taniec z Gwiazdami” i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,16 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem. Z kolei w grupie 16-49 stacja uplasowała się tuż za TVN.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 113,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,98 mln widzów „Barw szczęścia”. TVP2 zdecydowanym liderem

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daniel
To bardzo dobry serial codzienny, z dużą widownią. Szkoda tylko, że TVP ciągle zmienia godziny nadawania przesuwając je w różne strony o 5-10 minut. Przy serialu trwającym 25 minut to jakby zabierali połowę odcinka. O produkcje dające pozycje lidera warto dbać i o widzów, którzy są tego rodzaju serialom wierni od lat.
odpowiedź
User
Komo
slabe dobrze ze na wspolnej wakacje to bedzie ogladalnosc
odpowiedź
User
Komo
slabe dobrze ze na wspolnej wakacje to bedzie ogladalnosc
odpowiedź