„Barwy szczęścia” zyskały widzów. TVP2 liderem rynku

„Barwy szczęścia” od początku nowego sezonu ogląda 4,15 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial zyskał 40 tys. widzów. TVP2 w czasie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Barwy szczęścia” zyskały widzów. TVP2 liderem rynku
fot. tvp

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 2 września 2013 roku do 24 lutego 2014 roku wyniosła  4,15 mln osób. Przełożyło się to na 26,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 18 lutego br. Przed telewizorami zgromadził on aż 5,04 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Barw szczęścia”

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Barwy szczęścia” zyskały 40 tys. widzów. Wówczas średnia widownia serialu kształtowała się na poziomie 4,11 mln osób. Natomiast udziały produkcji wynosiły odpowiednio 26,09 proc. oraz 20,96 proc.

TVP2 w paśmie nadawania „Barw szczęścia” nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a kolejna stacja gromadzi w tym czasie już 1,81 mln widzów mniej. To telewizja TVN, która emituje wtedy konkurencyjny serial „Na Wspólnej” oraz filmy fabularne w cyklu „Superkino” i osiąga 14,83 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (kroniki sportowe, „Prognoza pogody” oraz początki licznych programów; 11,93 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne w cyklu „Mega Hit”, „Świat według Kiepskich”, „Zdrady”, „Tylko taniec” i filmy fabularne; 10,24 proc.).W grupie komercyjnej Dwójka także jest liderem, ale już trzecie miejsce zajmuje Polsat przed Jedynką.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

„Barwy szczęścia” na antenie TVP2 oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 20.05.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce