SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BBC z At Media

BBC Global Channels, jedna z sześciu spółek należących do koncernuBBC Worldwide, wybrała dom sprzedaży At Media partnerem w zakresiesprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych dla wprowadzanychdo Polski kanałów z portfolio BBC.

Dom sprzedaży At Media będzie reprezentować nowe kanały zportfolio BBC Global: BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBCLifestyle w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcjispecjalnych. Kanał CBeebies, przeznaczony dla dzieci w wiekuprzedszkolnym, nie będzie emitował reklam.

Nowe stacje z portfolio BBC będą dostępne dla widzów w Polsce od2 grudnia tego roku za pośrednictwem platformy Cyfrowego Polsatu.Cyfrowy Polsat, który ma obecnie 1,5 mln aktywnych abonentów, jestnajwiększą platformą satelitarną w Polsce.

Dołącz do dyskusji: BBC z At Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl