SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

BBDO Worldwide tworzy globalny hub e-commerce w Warszawie

BBDO Worldwide powołuje w Warszawie globalny hub e-commerce do obsługi swoich sieciowych klientów. Komórka rozpocznie działalność operacyjną w styczniu przyszłego roku, a pokierują nią partnerzy zarządzający - Agnieszka Sitarczuk jako global e-commerce business director i Michał Cortez jako global e-commerce strategy director.

Michał Cortez, Agnieszka Sitarczuk, Igor Kaleński Article

BBDO Worldwide powołała pierwszą w swoich globalnych strukturach komórkę przeznaczoną do  projektowania rozwiązań z zakresu brand commerce. Hub będzie skupiał się na dwóch sferach działalności - konsultingowej i produkcyjnej. Oddział będzie pracował z warszawskiej siedziby BBDO, skąd będzie koordynował pracę dla klientów agencji na całym świecie.

Agnieszka Sitarczuk będzie odpowiedzialna za business development, relacje z kluczowymi klientami oraz zarządzanie działami produkcyjno-technologicznymi. Michał Cortez zajmie się budowaniem oferty produktowej, działaniami strategiczno-analitycznymi i mentoringiem w ramach sieci.

- Nasi obecni i przyszli klienci potrzebują partnera, który pomoże im skutecznie połączyć działania kontentowe z celami sprzedażowymi. Razem będziemy rozwijać tę strategicznie ważną część naszego biznesu. Stworzenie centrum obsługi e-commerce na światowym poziomie to priorytet BBDO. Zatrudnienie tej dwójki specjalistów to początek naszych inwestycji w tym obszarze w Polsce - mówi St. John Walshe, dyrektor zarządzający BBDO Europe.

Sitarczuk i Cortez będą raportować do Igora Kaleńskigo - CEO BBDO Warszawa, który będzie jednocześnie pełnił funkcję global e-commerce lead.

- Jestem bardzo zadowolony, że udało się zrealizować pomysł stworzenia globalnego podmiotu w Polsce. Budujemy one-stop-shop w zakresie brand commerce. To coś, czego potrzebują klienci właściwie na każdym poziomie. Będziemy oferować zarówno kompleksowe działania eCommerce w skali globalnej, jak i wsparcie konsultingowe dotyczące poszczególnych rynków - komentuje Igor Kaleński.

Agnieszka Sitarczuk do tej pory pracowała w Saatchi&Saatchi IS, jako international account director, gdzie odpowiadała m.in. za globalną digitalową obsługę marki Duracell na ponad 50 rynkach. Wcześniej jako account director kilka lat pracowała w Londynie, gdzie opiekowała się m.in. markami HP, Epson, Barclays Bank czy Colgate-Palmolive
 
Michał Cortez do BBDO przechodzi z Dentsu Aegis Network, gdzie był ecommerce directorem. Wcześniej związany był z Saatchi&Saatchi IS, gdzie zbudował i zarządzał działem eCommerce strategy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BBDO Worldwide tworzy globalny hub e-commerce w Warszawie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elmo
Trochę boli mnie jak to czytam. Milion słów, mega długi artykuł a ja nie wiem o co w nim chodzi. Jakiś global head będzie raportował do global managera jakis hub co za pierdolenie o szopenie.... :)
4 1
odpowiedź
User
elmo
Trochę boli mnie jak to czytam. Milion słów, mega długi artykuł a ja nie wiem o co w nim chodzi. Jakiś global head będzie raportował do global managera jakis hub co za pierdolenie o szopenie.... :)
2 1
odpowiedź
User
Tomek Kwiexinski
Ale i tak slabio to robią
1 2
odpowiedź
User
Ewka
Nie jestem zwiazana z branza kreatywna wogole ale bardzo mnie fascynuje jak szybko mam wrazenie ludzie tam robia kariere.. Czy to specyfika tej branzy? Rok, dwa na najnizszej pozycji i zaraz dyrektorzy, managerowie zarzadzajacy wielkimi markami, potem rok, dwa i zarzadzaja calymi firmami.
Tak z ciekawosci pytam bo w mojej branzy takie szybkie awanse sa praktycznie niespotykane..A w kreatywnej 30 latkowie sa na szczycie.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing