Będą kolejne sezony seriali „Ojciec Mateusz” i „Komisarz Alex”

Telewizyjna Jedynka jesienią br. zamierza pokazać kolejne sezony „Ojca Mateusza” i „Komisarza Alexa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do pierwszej z tych produkcji już trwają, a do drugiej startują w maju.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Będą kolejne sezony seriali „Ojciec Mateusz” i „Komisarz Alex”
"Ojciec Mateusz" (Artur Żmijewski) - fot. ATM Studio

W dwunastej serii „Ojca Mateusza” do obsady dołączy Edyta Olszówska. Zdjęcia do 13 nowych odcinków potrwają do końca lipca br. Za reżyserię tego sezonu odpowiadają Wojciech Nowak i Artur Żmijewski, wcielający się w produkcji w tytułową rolę. Producentem wykonawczym jest firma Baltmedia.

Nie zmieni się natomiast obsada „Komisarza Alexa”, w którym główną rolę gra obecnie Antoni Pawlicki. Zdjęcia do szóstego sezonu ruszą 6 maja br. Nowe odcinki reżyserować będą Krzysztof Lang i Sławomir Fabicki, a za produkcję wykonawczą odpowiadać ma Water Color Studio.

Obecnie TVP1 w czwartki o 20.25 nadaje jedenasty sezon „Ojca Mateusza”. W okresie od 1 marca do 14 kwietnia br. jego widownia wyniosła 4,72 mln osób przy udziale na poziomie 29,04 proc. Natomiast piątą serię „Komisarz Alexa” oglądać można w stacji w soboty o 20.20 – śledzi ją średnio 2,87 mln widzów przy udziale wynoszącym 18,08 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu