SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BeDigital wprowadza markę Ed Red na TikToka

Ed Red, producent puszek z jedzeniem o jakości restauracyjnej, powierzył prowadzenie swoich social mediów wraz z pierwszym wejściem na TikToka agencji mediowo-kreatywnej BeDigital.

Ed Red do niedawna był znaną siecią restauracji z jedzeniem premium, jego główną specjalnością były steki. W okresie pandemii COVID-19, gdy restauracje nie mogły być otwarte firma wprowadziła nową formułę prowadzenia działalności. Wpadła na pomysł, że przygotowywane w restauracji jedzenie mogą zamykać w puszkach i swobodnie wysyłać swoim klientom, nawet w szczytowych fazach pandemii.

Mimo ponownego otwarcia restauracji, firma zdecydowała, że aktualnie zostaje przy puszkach premium. Ed Red postanowiła rozwijać biznes w sieci i do współpracy zaprosiła agencję BeDigital.

BeDigital będzie również odpowiadała za strategię mediową i prowadzenie wszystkich kampanii oraz rozwój sklepu internetowego.

Agencja realizuje też koncept na wprowadzenie marki do TikToka, wraz z produkcją postów i pełnym prowadzeniem profilu. 

Dołącz do dyskusji: BeDigital wprowadza markę Ed Red na TikToka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl