W czwartek ogłoszono nominacje w kategoriach Creative Data (były w niej trzy polskie zgłoszenia) i Film (9 polskich prac), a w piątek - w Film Craft (6), Titanium & Integrated (3) i Branded Content & Entertainment (16). Żadna z polskich prac nie znalazła się na listach nominacji.
W kategorii Creative Data nominowanych zostało 55 z 619 zgłoszonych prac, w Film Craft - 177 z 2205, w Branded Content & Entertainment - 143 z 1394, a w Titanium & Integrated - 37 z 1394.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-cannes-lions-wygrywaja-kampanie-motywujace-do-zrobienia-czegos-wyjatkowego-komentarz ##
Wcześniej w tegorocznym Cannes Lions polskie agencje uzyskały 14 nominacji. Isobar Polska była sześciokrotnie nominowana za akcję „Photos for Life” (w kategoriach Lions Health, Direct oraz po dwa razy w Promo & Activation i Media), K2 - trzy razy za „Smutny autobus” w kategorii PR, FCB Warsaw - dwa razy za „Paczki wdzięczności” (w kategoriach Direct i Media), DDB & Tribal - za „Park & Drive” w kategorii Promo & Activation i „Move Update” w Mobile oraz Havas Worldwide Warsaw za spot promujący Citroen Connect Box w kategorii Radio.

Przyniosło to dwa Brązowe Lwy: dla FCB Warsaw za „Paczki wdzięczności” w kategorii Media oraz dla DDB & Tribal za „Move Update”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cannes-lions-oczami-polskiego-jurora-technologyandstuff-happytohelp-speakbeautiful ##
Do tegorocznego festiwalu Cannes Lions agencje z Polski zgłosiły rekordowo dużo prac - 243, o 80 proc. więcej niż przed rokiem (więcej na ten temat). Ogółem o wyróżnienia rywalizowało 40,1 tys. zgłoszeń z całego świata.
W zeszłorocznej edycji Cannes Lions polskie agencje zdobyły trzy nagrody: Cheil Polska - Srebrnego i Brązowego Lwa za akcję „Bardzo dobre maniery”, a Ogilvy & Mather - Srebrnego Lwa za kampanię „Język polski jest ą ę” (zobacz szczegóły).











