Bezkonkurencyjny 'Taniec z gwiazdami', będzie nowa edycja

X edycję "Tańca z gwiazdami" oglądało średnio 4,86 mln widzów, zapewniając telewizji TVN pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły ponad 47 mln złotych - lepsze wyniki finansowe show zanotował tylko przed rokiem.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Najchętniej oglądany był finał show, pojedynek Anny Muchy i Nataszy Urbańskiej śledziło 6,25 mln osób. Najmniejszą widownię zgromadził drugi odcinek - 3,79 mln - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research.

Średni udział w rynku dla wszystkich odcinków wyniósł 29,62 proc. udziału w grupie 4+ oraz blisko 26 proc. w komercyjnej grupie docelowej. "Taniec" zanotował także bardzo dobre wyniki w grupie 16-49 miasta -  blisko 30 proc. udziału.

TVN była w trakcie emisji "Tańca z gwiazdami" liderem pasma. Druga pozycja z 2,9 mln widzów i 17,7 proc. udziału przypadła Polsatowi ( pasmo serialowe), zaś trzecia Jedynce (2,8 mln widzów; 17,7 proc. udziału).

Show śledziły kobiety, widzowie powyżej 30 roku życia oraz mieszkańcy miast. Format miał najwięcej widzów na Mazowszu, Śląsku oraz w Wielkopolsce.

X edycja "Tańca z gwiazdami" była rekordowa pod względem wpływów cennikowych. Przynajmniej na papierze (bez rabatów) wyniosły one 47 mln złotych. Wysokie były także przychody z SMS-ów. - Po ilości oddanych głosów mogę sądzić, że kryzys się skończył - tryska humorem dyrektor programowy TVN Edward Miszczak. I oficjalnie potwierdza nasze piątkowe doniesienia. Wiosną show powróci w XI odsłonie.

Format jest obecny na antenie od wiosny 2005 roku. Program obecnie prowadzą Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski. W jury zasiadają Iwona Pavlović, Piotr Galiński, Beata Tyszkiewicz oraz Zbigniew Wodecki.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"