Bezkonkurencyjny 'Taniec z gwiazdami', będzie nowa edycja

X edycję "Tańca z gwiazdami" oglądało średnio 4,86 mln widzów, zapewniając telewizji TVN pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły ponad 47 mln złotych - lepsze wyniki finansowe show zanotował tylko przed rokiem.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Najchętniej oglądany był finał show, pojedynek Anny Muchy i Nataszy Urbańskiej śledziło 6,25 mln osób. Najmniejszą widownię zgromadził drugi odcinek - 3,79 mln - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research.

Średni udział w rynku dla wszystkich odcinków wyniósł 29,62 proc. udziału w grupie 4+ oraz blisko 26 proc. w komercyjnej grupie docelowej. "Taniec" zanotował także bardzo dobre wyniki w grupie 16-49 miasta -  blisko 30 proc. udziału.

TVN była w trakcie emisji "Tańca z gwiazdami" liderem pasma. Druga pozycja z 2,9 mln widzów i 17,7 proc. udziału przypadła Polsatowi ( pasmo serialowe), zaś trzecia Jedynce (2,8 mln widzów; 17,7 proc. udziału).

Show śledziły kobiety, widzowie powyżej 30 roku życia oraz mieszkańcy miast. Format miał najwięcej widzów na Mazowszu, Śląsku oraz w Wielkopolsce.

X edycja "Tańca z gwiazdami" była rekordowa pod względem wpływów cennikowych. Przynajmniej na papierze (bez rabatów) wyniosły one 47 mln złotych. Wysokie były także przychody z SMS-ów. - Po ilości oddanych głosów mogę sądzić, że kryzys się skończył - tryska humorem dyrektor programowy TVN Edward Miszczak. I oficjalnie potwierdza nasze piątkowe doniesienia. Wiosną show powróci w XI odsłonie.

Format jest obecny na antenie od wiosny 2005 roku. Program obecnie prowadzą Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski. W jury zasiadają Iwona Pavlović, Piotr Galiński, Beata Tyszkiewicz oraz Zbigniew Wodecki.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]