SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oferta agencji dsk z najwyższą punktacją w przetargu reklamowym Banku Gospodarstwa Krajowego

Agencja reklamowa dsk uzyskała najwyższą liczbę punktóww przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zaproponowała cenę 1,18 mln zł przy zakładanym przez BGK budżecie 3,69 mln zł. Pokonała m.in. Starcom, Bridge2Fun, Apellę i Focus Media.

Przetarg dotyczący agencji reklamowej dla BGK trwał od kilku tygodni. Walczyło w nim 13 agencji: Apella (proponowana cena 3,38 mln zł), Focus Media (2,59 mln zł), Grupa Eskadra (3,08 mln zł), Agencja Reklamowo-Wydawnicza Opus B (4,92 mln zł), Althermedia (1,04 mln zł), Schulz (brak ceny), Starcom (3,87 mln zł), Adheads (2,27 mln zł), GPD Agency (3,08 mln zł), Creative Harder (818,05 tys. zł), agencja reklamowa dsk (1,18 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (2,37 mln zł) i Bridge2Fun (3,08 mln zł).

BGK najwyżej ocenił ofertę agencji dsk i prawdopodobnie z nią podpisze umowę o współpracy. Agencja ma wspierać działania reklamowe BGK. Będzie współpracować z bankiem przy tworzeniu strategii reklamowej offline i online, dobierać odpowiednia wydarzenia zewnętrzne o charakterze seminariów, konferencji kongresów, targów do odpowiednich promocji produktów, skierowane do określonych grup interesariuszy. Zajmie się też negocjacjami i zakupem pakietów ogólnopolskich świadczeń jako partnera strategicznego. Będzie kompleksowo obsługiwać BGK w zakresie ATL, BTL i digitalu.

Początkowo umowa zostanie zawarta na pół roku, ale nie wykluczone że zostanie przedłużona o kolejnych 18 miesięcy. Taką opcję BGK wziął pod uwagę ustalając budżet działań, których dotyczył przetarg. Jeżeli umowa zostanie zawarta na pół roku, to wynagrodzenie agencji nie może przekroczyć 1,23 mln zł. Jeżeli umowa zostanie przedłużona o 18 miesięcy, to budżet wzrośnie o 2,46 mln zł. Cały budżet wynosi 3,69 mln zł. Cena zaproponowana przez dsk wynosi 1,18 mln zł.

BGK jest w trakcie wyboru agencji interaktywnej oraz agencji do obsługi w social mediach.

Dołącz do dyskusji: Oferta agencji dsk z najwyższą punktacją w przetargu reklamowym Banku Gospodarstwa Krajowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
realista
ciekawe jak zrealizują zadanie za 1/3 budżetu???
odpowiedź
User
Hmmmm
do @realista, bardzo prosto, skoro dostali 100% za wszystko, to tak samo zrealizują, ale metodą tzw. backgroundu :) Wiesz o czym mówię :)
odpowiedź