SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka zapowiada rekompensaty dla pracowników, którym dała wadliwe portfele

Sieć Biedronka po incydencie z wysyłką wadliwej galanterii skórzanej w ramach świątecznych prezentów dla pracowników zapowiada rekompensaty. Sprawa jest wyjaśniana z dostawcą portfeli, w których niektórzy obdarowani znaleźli pleśń.

Przypomnijmy - Jeronimo Martins Polska w ramach paczek świątecznych wręczyła pracownikom sklepów Biedronka m.in. portfele - damski i męski - etui na karty i drobne oraz parasolkę. Łącznie przygotowano 81 tysięcy prezentów dla pracowników i 78 tysięcy paczek dla dzieci.

Niestety część obdarowanych nie mogła uznać prezentów za udane, na swoich portfelach zauważyli bowiem ślady pleśni. Swoje negatywne emocje opisali na internetowych forach.

"Mój był zawilgocony i śmierdzący, ale to nie możliwe żeby Biedronka o tym nie wiedziała.. Zbyt wiele tych "przypadków".. Musieli wiedzieć, że kupują kota w worku po taniości i mniejsza, co pracownicy powiedzą, bo i tak przecież będą się cieszyć"; "Tak to wina producenta, że sprzedał spleśniałe portfele, ale winą biedronki jest to że nikt nie skontrolował jakości i wysłali nam taki bubel...Pewnie wychodzą z założenia, że jak prezent to będziemy cieszyć się  ze wszystkiego... Pogarda dla pracownika świadomie bądź nie" - pisali rozgoryczeni pracownicy największej sieci dyskontowej w Polsce.

Biedronka zapowiada rekompensaty

Jak przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w pionie spraw korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, sieć będzie rekompensować przykrą sytuację wszystkim pracownikom, których ona spotkała.

"W Biedronce każdego roku dokładamy największych starań, aby produkty w paczkach świątecznych były wyjątkowe i budziły uśmiechy na twarzach pracowników i ich dzieci. Chcemy, aby biedronkowe prezenty były powodem do dumy i radości. W tym roku pojawiły się jednak wyizolowane problemy z jednym z produktów składających się na paczkę. Uruchomiliśmy stosowny proces reklamacyjny i wspólnie z zewnętrznym dostawcą analizujemy przyczynę i skalę problemu. Wszystkim pracownikom, których to dotyczy zrekompensujemy zaistniałe niedogodności" - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe sieci Biedronka. Do momentu publikacji tekstu nie uzyskaliśmy odpowiedzi na pytanie, jakiego to rodzaju będą rekompensaty - pieniężne, materiale itp.

Na problemy pracowników z portfelami zareagował własnym oświadczeniem wykonawca dostawy, Semi Line. "Z zaskoczeniem, ale i smutkiem przyjęliśmy wiadomość, że w przypadku części dostawy pojawiły się problemy produktowe. Cała produkcja przeszła rygorystyczne badania jakościowe Intertek na finalnym etapie produkcji. Problem z powstającym białym nalotem na części produkcji musiał wystąpić najprawdopodobniej na etapie transportu morskiego w warunkach zwiększonej wilgotności. Mamy nadzieję, że problem wystąpił w nielicznych kartonach, narażonych w ten sposób na skrajne parametry wilgotnościowe".

Biedronka to największa sieć dyskontów w Polsce, licząca ponad 3,28 tys. sklepów. W drugim kwartale br. sprzedaż w sklepach sieci liczona w złotych wzrosła rok do roku o 26,9 proc., a w ujęciu porównywalnym (bez efektu otwarcia nowych placówek) - o 22,5 proc. Sieć zanotowała 4,45 mld euro wpływów kwartalnych i 8,29 mld euro w całym półroczu.

Dołącz do dyskusji: Biedronka zapowiada rekompensaty dla pracowników, którym dała wadliwe portfele

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MB
Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.
odpowiedź
User
Gość
No dobra. zamówili, przypłyął kontener i co?
Ktoś to, już tu w kraju musiał rodzielać, segregować, wkładać do paczki. I nikt nie widział?
odpowiedź
User
lol
Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.


...chyba, że na zębach ma pleśń
odpowiedź