WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Bilbordy Atlasa na Litwie

2006-05-29 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Oszczędź 40 proc. ciepła! - pod takim hasłem odbyła się na Litwie kampania bilbordowa Grupy Atlas i jej litewskiego partnera, firmy IRIS.

Zachęcano w niej do oszczędzania energii poprzez systemowe ocieplanie budynków.

Kilkadziesiąt wielkogabarytowych bilbordów pojawiło się w maju w Wilnie, Kownie, Kłajpedzie, Szawlach, Poniewieżu i Olicie. Kampanię wsparto informacjami w prasie i w rozgłośniach radiowych. - Hasło naszej kampanii przemawia bardziej do kieszeni niż serca. Uznaliśmy, że kampania ATL będzie dla takiego przekazu najlepsza. Mam nadzieję, że dodatkowe, medialne wsparcie zwiększyło siłę jej oddziaływania – twierdzi Jarosław Tomczyk, dyrektor ds. promocji zagranicznej Grupy Atlas

Zdaniem Daraty Surdokaite z marketingu firmy IRIS, reklamy ATLASA podobają się Litwinom. Kilka lat temu prawdziwym hitem okazali się, znani także w Polskiej telewizji, Krzyżacy. Promocja wizerunku i produktów atrakcyjnie, z dowcipem, wpisana w realia historyczne obu narodów – to był strzał w dziesiątkę. Do dzisiaj nasi odbiorcy zamawiają standy atlasowych rycerzy – twierdzi Surdokaite.

Autor: kk

Fotoreportaże

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (479)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga