SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bitwa o dom” liderem w grupie komercyjnej. Będzie trzecia edycja

Druga edycja „Bitwy o dom” gromadziła średnio 1,65 mln oglądających. TVN w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 25,9 mln zł. Stacja planuje trzecią edycję.

jury "Bitwa o dom", fot. tvnjury

Program „Bitwa o dom 2” na antenie TVN pokazywany był w środy o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że drugą edycję reality-show oglądało średnio 1,65 mln osób przy udziale wynoszącym 12,58 proc. wśród wszystkich widzów i 15,29 proc. w grupie komercyjnej.

Pierwsza seria „Bitwy o dom” nadawana była wiosną br. w niedziele o godz. 10.55. Średnia jej oglądalność wyniosła 1,23 mln widzów przy udziale na poziomie 13,08 proc. w grupie 4+ i 17,42 proc. w 16-49. (więcej na ten temat).

W czasie nadawania programu stacja TVN zajmowała trzecią lokatę w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka, emitująca wówczas końcówkę „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co dało jej 14,56 proc. udziału. Na drugiej pozycji uplasowała się Jedynka (filmy fabularne i mecze Ligi Mistrzów; 13,97 proc.). Gorzej od TVN wypadł Polsat („Top Chef” i filmy; 10,95 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej kanał TVN był już jednak liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, TVP2 oraz TVP1.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

1 909 152

14,56%

13,12%

TVP1

1 831 987

13,97%

12,67%

TVN - Bitwa o dom 2

1 649 196

12,58%

15,29%

Polsat

1 435 369

10,95%

13,98%


Wpływy z reklam przy emisji „Bitwy o dom 2” wyniosły 25,94 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności programu. Wszystko wskazuje na to, że wiosną w TVN pojawi się kolejna edycja - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Stacja już zachęca rodziny do zgłaszania się do kolejnej serii.

W programie „Bitwa o dom” 12 rodzin projektowało, wyposażało i urządzało mieszkania według własnych pomysłów, rywalizując o wygranie jednego z nich. Ich pracę oceniało jury w składzie Małgorzata Rozenek, Natalia Nguyen oraz Tomasz Pągowski. Zwycięzcami drugiej edycji zostali Ewa i Kamil Boguszewscy. Za produkcję formatu odpowiadała firma Golden Media Polska.

Dołącz do dyskusji: „Bitwa o dom” liderem w grupie komercyjnej. Będzie trzecia edycja

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Święta
Świat wchodzi w świąteczny nastrój, a zanim idą promocje świąteczne Smile.
Jedna z nich to np. świąteczne doładowania Smile.
Na stronie : http://swiateczne-doladowania.nd.pl możemy raz doładować sobie telefon za darmo Smile
odpowiedź
User
Gość
Ten program to totalne badziewie jakie w Tvn mozna bylo obejrzec a ta cala Rozenek to taka sztuczna i cala po operacjach plastycznych ze az sie nie chce na nia patrzec ,szkoda marnowac czasu na takie badziewne programy ustawione z góry kto ma co powiedziec i jak ma odegrac litosciwa historyjke
odpowiedź
User
gość
Bardzo Dobre show o projektowaniu! Super że będzie kolejna edycja!
odpowiedź