Umowa reklamowa Kamila Glika z firmą Blachotrapez, produkującą pokrycia dachowe i elewacyjne, została zawarta w połowie maja br. Producent od lutego br. jest oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.
- Podpisując umowę z PZPN od razu zaczęliśmy zastanawiać się, który z naszych zawodników będzie najlepszym odzwierciedleniem wartości naszej firmy. Chodziło nam o osobę, która odważnie realizuje cele - podkreśla Krzysztof Maraszek, dyrektor marketingu w Blachotrapezie.
Działania z udziałem Kamila Glika mają charakter wizerunkowy. Są realizowane pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”, które jest głównym sloganem Blachotrapezu od lat.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (od 10 czerwca, kiedy zostanie rozegrany mecz piłkarski Polska - Rumunia), internecie (m.in. w social media) oraz radiu (konkurs na antenie Radia ZET).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Heads Advertising.











