WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Kamil Bednarek miksuje z „naowocowanym” Frugo (wideo)

Black Energy Drink promowany w loterii ze 100 dolarami co godzinę (wideo)

2017-06-09 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wystartowała loteria z audioteksową promująca napoje energetyczne Black Energy Drink, Black Vitamin i Black Power. Akcję, przygotowaną i realizowaną przez agencję Unique One, wspierają działania reklamowe.

Black Energy Drink promowany w loterii ze 100 dolarami co godzinę (wideo)

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo napój Black Energy Drink, Black Vitamin lub Black Power, zachować paragon oraz zgłosić to za pośrednictwem formularza na stronie loteriablack.com albo w SMS-ie pod numer 70966 (koszt 0,62 zł z VAT), w treści wiadomości wpisując numer wydruku z paragonu fiskalnego.

W akcji co godzinę od godz. 11 do 22 losowane jest 100 dolarów (uczestnik od razu dowiaduje się czy wygrał), natomiast wśród zgłoszeń z od 22:01 do 10:59 codziennie losowane jest kolejne 100 dolarów. Ponadto na koniec loterii spośród wszystkich zgłoszeń wylosowany zostanie samochód Mercedes SLC 180 cabrio.

Kampania startuje 9 czerwca i potrwa do 8 sierpnia br. Za jej organizację i obsługę (m.in. przygotowanie strony loteriablack.com) zajmuje się agencja Unique One.

Loterii towarzyszą działania reklamowe obejmujące telewizję, prasę, radio, internet i punkty sprzedaży.

Kreacją kampanii we własnym zakresie zajął się FoodCare, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Autor: tw

Wiecej informacji: Black Energy Drink, Black, napój energetyczny, FoodCare

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia