Meble Black Red White reklamowane z nowym hasłem i głosem Wojciecha Malajkata (wideo)

Sieć sklepów Black Red White rozpoczęła wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową pod nowym hasłem głównym „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Lektorem w spotach jest aktor Wojciech Malajkat, akcje przygotowały i realizują firmy Deloitte Digital, They.pl, Starcom i Business Point of View Communications Consultancy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Meble Black Red White reklamowane z nowym hasłem i głosem Wojciecha Malajkata (wideo)

Kampania ma podkreślać znaczenie starań, jakie każdy z nas wkłada w urządzanie i pielęgnację domu. W spotach pokazywane są zwyczajne sytuacje rodzinne, codzienne czynności i przedmioty. Akcja wprowadza też nowe hasło główne marki: „Dziękujemy, że tworzysz Dom”.

- W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne - serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Jesteśmy im wdzięczni za zaangażowanie i wielkie serce, a również za to, że dają naszej firmie motywację do działania - opisuje Michał Jaskulski, dyrektor marketingu w Black Red White.

Kampanie wspiera też promocja, w ramach której meble do kuchni i wybrane AGD są dostępne w sklepach Black Red White o 10 proc. taniej, a płatność można rozłożyć na 20 rat z zerowym oprocentowaniem. Taka oferta będzie obowiązywała do 29 maja.

Lektorem w spotach jest Wojciech Malajkat. Aktor niedawno użyczył głosu do reklam portalu Gazeta.pl.

Akcja reklamowa Black Red White obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i wybrane kanały tematyczne), radio, internet (m.in. social media) oraz outdoor. Działania startują 11 maja.

Nową koncepcję komunikacji i kreację całej kampanii przygotowała agencja Deloitte Digital, która w styczniu br. wygrała przetarg na bycie wiodącą agencją reklamową Black Red White. W przetargu brały jeszcze udział agencje PZL, McCann & MRM, GPD Agency i Brasil. Poprzednio firma była obsługiwana przez tę ostatnią.

Za kreację reklam i realizację innych działań w social media odpowiada agencja They.pl, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania z zakresu Public Relations -  Business Point of View Communications Consultancy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych