Meble Black Red White reklamowane z nowym hasłem i głosem Wojciecha Malajkata (wideo)

Sieć sklepów Black Red White rozpoczęła wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową pod nowym hasłem głównym „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Lektorem w spotach jest aktor Wojciech Malajkat, akcje przygotowały i realizują firmy Deloitte Digital, They.pl, Starcom i Business Point of View Communications Consultancy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Meble Black Red White reklamowane z nowym hasłem i głosem Wojciecha Malajkata (wideo)

Kampania ma podkreślać znaczenie starań, jakie każdy z nas wkłada w urządzanie i pielęgnację domu. W spotach pokazywane są zwyczajne sytuacje rodzinne, codzienne czynności i przedmioty. Akcja wprowadza też nowe hasło główne marki: „Dziękujemy, że tworzysz Dom”.

- W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne - serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Jesteśmy im wdzięczni za zaangażowanie i wielkie serce, a również za to, że dają naszej firmie motywację do działania - opisuje Michał Jaskulski, dyrektor marketingu w Black Red White.

Kampanie wspiera też promocja, w ramach której meble do kuchni i wybrane AGD są dostępne w sklepach Black Red White o 10 proc. taniej, a płatność można rozłożyć na 20 rat z zerowym oprocentowaniem. Taka oferta będzie obowiązywała do 29 maja.

Lektorem w spotach jest Wojciech Malajkat. Aktor niedawno użyczył głosu do reklam portalu Gazeta.pl.

Akcja reklamowa Black Red White obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i wybrane kanały tematyczne), radio, internet (m.in. social media) oraz outdoor. Działania startują 11 maja.

Nową koncepcję komunikacji i kreację całej kampanii przygotowała agencja Deloitte Digital, która w styczniu br. wygrała przetarg na bycie wiodącą agencją reklamową Black Red White. W przetargu brały jeszcze udział agencje PZL, McCann & MRM, GPD Agency i Brasil. Poprzednio firma była obsługiwana przez tę ostatnią.

Za kreację reklam i realizację innych działań w social media odpowiada agencja They.pl, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania z zakresu Public Relations -  Business Point of View Communications Consultancy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa