SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bliss nowym serwisem lifestylowym Grupy naTemat. Katarzyna Sołtysik redaktor naczelną

Grupa naTemat kończy prace nad nowym serwisem tematycznym Bliss, który ma wystartować w najbliższym czasie. W serwisie pojawią się treści lifestylowe, a redaktor naczelną jest Katarzyna Sołtysik - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

- Finalizujemy prace nad nowym serwisem tematycznym. Wystartuje on wkrótce pod nazwą Bliss. Będzie miał nową i przepiękną stronę główną. Bliss to radość i umiejętność korzystania z życia we wszystkich jego aspektach - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat.

Redaktor naczelną Bliss została Katarzyna Sołtysik, która skompletowała już zespół redakcyjny. Ostatnio Sołtysik była partnerem w spółce GMZ.co, a także prowadziła własną agencję reklamową Brand First. W latach 2007-2008 pracowała w dziale marketingu Grupy Maspex, a od 2001 do 2007 roku była communication managerem w Telekomunikacji Polskiej.

- Mając za sobą doświadczenie w zakresie budowania marki, świetnie rozumiem, czym dla współczesnego, miejskiego czytelnika jest styl życia, który na ogół sprowadzany jest do mody i urody. Dlatego wolę mówić o „smart life”, które jest sformułowaniem marketingowym, za to świetnie oddaje potrzeby naszego odbiorcy. W Bliss będziemy inspirować do ciekawszego spędzania czasu i aktywnego życia, zachęcać do poznawania świata i pomysłowego gotowania, podpowiadać jak o siebie dbać, dawać praktyczne wskazówki jak korzystać z mody, motywować do zmian i poszerzania horyzontów. Jednym słowem stworzymy solidny magazyn lifestylowy - mówi Katarzyna Sołtysik.

Sprzedażą oferty reklamowej Bliss zajmie się dział sprzedaży Grupy naTemat kierowany przez Monikę Ruszkowską. W nowym serwisie pojawi się reklama natywna, content marketing i reklama graficzna.

Bliss jest piątym serwisem tematycznym Grupy naTemat - w jej portfolio znajdują się portale Natemat.pl, INNpoland.pl, Mamadu.pl i Aszdziennik.pl. Wydawca oczekuje, że w pierwszym miesiącu funkcjonowania Bliss będzie miał co najmniej milion odsłon.

W grudniu ub.r. portal naTemat.pl odwiedziło 2,4 mln realnych użytkowników, a wszystkie strony Grupy naTemat.pl - 2,78 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych). Grupa należy do spółki Glob 360, której większościowym udziałowcem jest Tomasz Lis.

Dołącz do dyskusji: Bliss nowym serwisem lifestylowym Grupy naTemat. Katarzyna Sołtysik redaktor naczelną

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nik
Grupa naTemat to biznesowa wydmuszka. Robienie dobrej miny do złej gry i zakładanie bloga jako wielkiego portalu z dyrektorami, managerami itp. Wciskanie pierduł reklamodawcom. Aż czasem mi żal tych producentów samochodów którzy sądzą, że robią sobie świetną prasę uczestnicząc w tej prymitywnej szopce.
Teraz jak lis nie ma kasy z TVP więc nie ma na inwestycje, to nie wiem jak długo pociągną, szukać "inwestorów" na giełdzie, wciskać o wzrostach i zyskach.
odpowiedź
User
rozbawiony
Grupa naTemat to biznesowa wydmuszka. Robienie dobrej miny do złej gry i zakładanie bloga jako wielkiego portalu z dyrektorami, managerami itp. Wciskanie pierduł reklamodawcom. Aż czasem mi żal tych producentów samochodów którzy sądzą, że robią sobie świetną prasę uczestnicząc w tej prymitywnej szopce.
Teraz jak lis nie ma kasy z TVP więc nie ma na inwestycje, to nie wiem jak długo pociągną, szukać "inwestorów" na giełdzie, wciskać o wzrostach i zyskach.

Boże, jak dobrze, że Twoje 500 firm się tam nie reklamuje :D
Ty to jednak geniusz biznesu jesteś, że rozgryzłeś wydmuszkę :D
A teraz spokojnie siadaj na swoich wydmuszkach i frustruj się dalej :D :D
odpowiedź
User
Ekspert
To biznes oparty na popularności lisa i naiwności tych, którzy uznali, ze trzeba być na portalu blogowym, bo to zapewni im udział w tak czy inaczej pojmowanym elitarnym gronie. No i wielu tam niespełnionych literatów:))) ale biznesowo opiera się to chyba na projektach typu fotka lisa z butelka znanego napoju. Psucie standardów dziennikarskich i zerowanie na naiwności nie da długoterminowego sukcesu
odpowiedź