SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bloger Łukasz Podliński twarzą kampanii Cat Footwear

Łukasz Podliński, bloger modowy, został twarzą kampanii #GoBoldly marki Cat Footwear. Za realizację działań odpowiada Amersport Group - wyłączny dystrybutor marki na polskim rynku, przy wsparciu agencji Digital Kingdom.

Akcja #GoBoldly została przygotowana na kilkanaście europejskich rynków, na których obecna jest marka obuwia Cat Footwear. Wśród influencerów promujących kampanię znalazły się osoby z Włoch, Niemiec, Grecji i Wielkiej Brytanii. Twarzą polskiej edycji kampanii został Łukasz Podliński. Na łamach swojego bloga od 2012 roku porusza tematykę związaną z modą dla mężczyzn oraz budowaniem wizerunku.

Kampania skupia się na działaniach w internecie (na stronach marki i sklepów) oraz w social mediach. Najważniejszym elementem akcji będzie test konsumencki obuwia Cat Footwear. Za pośrednictwem kanałów własnych marki użytkownicy zgłaszają swój udział. Wybrane osoby otrzymają do testów parę butów z nowej, jesiennej kolekcji.

Uzupełnieniem akcji w Polsce będzie konkurs „Prawda czy wyzwanie?” organizowany w październiku z Łukaszem Podlińskim na profilu marki na Instagramie.

Za realizację polskiej odsłony kampanii odpowiada dział marketingu i PR Amersport Group. Realizacją działań social media zajmuje się agencja Digital Kingdom. Kampania będzie trwać przez cały sezon jesień-zima 2017/18.

Dołącz do dyskusji: Bloger Łukasz Podliński twarzą kampanii Cat Footwear

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Deanna
Did you know you can reach exponentially more users by using mobile apps? You can easily create a mobile app for your website in under 20 minutes FREE at https://www.mobileappbuilder.io/.

If you want to continue to grow, you need to drive traffic from other sources. Mobile apps are perfect, because the competition is limited and only the technically advanced have mobile applications.

Give yourself a real edge on the competition and stand out by creating something memorable all in under 20 minutes, not convinced? Try it FOR FREE at https://www.mobileappbuilder.io/.

Having a mobile app will make a substantial difference in your presence and the amount of users you are exposed to. You no longer have to pay thousands and ongoing maintenance fees to specialized developers to create and maintain your mobile app.

What do you have to lose, you can try it completely free and find out for yourself at https://www.mobileappbuilder.io/.
odpowiedź