WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Ulf Mark Schneider nowym prezesem Nestle

Gorący temat

Innovation 2017: triumf Saatchi&Saatchi IS, złoto także za akcje IKEA, Onet 4.0 i telewizję WP

0

Blogerki opowiadają „historie pachnące kawą” w reklamie Nescafe Sensazione Créme (wideo)

2016-07-01 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Startuje internetowa kampania wideo kawy Nescafe Sensazione Créme (produkowanej przez Nestle). Trzy znane blogerki: Charlize, Fashionelka i autorka Smakowitego Kąska zapraszają przyjaciółki do dzielenia się historiami swojej znajomości. Za realizację akcji odpowiada MEC.

Blogerki opowiadają „historie pachnące kawą” w reklamie Nescafe Sensazione Créme (wideo)

Charlize, Fashionelka i autorka bloga Smakowity Kąsek są bohaterkami najnowszej kampanii marki Nescafe Sensazione Créme. Trzy 45-sekundowe spoty z ich udziałem emitowane są na fanpage’u marki na Facebooku, platformach VoD (m.in. Ipla i Player.pl), YouTubie oraz w kanałach komunikacji blogerek.

Blogerki-przyjaciółki opowiadają historię swojej znajomości, równocześnie zachęcając inne przyjaciółki by opowiedziały własne, niepowtarzalne historie. Najciekawsza z nich zostanie nagrodzona przez markę Nescafe profesjonalną sesją zdjęciową, a powstałe podczas sesji materiały zostaną wykorzystane w drugiej odsłonie kampanii reklamowej.

Akcja wpisuje się w strategię Nescafe Sensazione Créme, która buduje swój wizerunek jako marki sprzyjającej celebrowaniu znajomości, nadającej klimat spotkaniom oraz długim rozmowom. Autorem strategii oraz pomysł kreatywnego kampanii jest agencja MEC Wavemaker. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: bg

Wiecej informacji: Nescafe, blogerzy, kawa, Nestle

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej