SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bluecloud Interactive - nowa agencja na rynku. Na czele Łukasz Janowski

Działalność rozpoczęła nowa agencja Bluecloud Interactive, która powstała z połączenia dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. Kieruje nią na stanowisku CEO Łukasz Janowski.

Łukasz Janowski Łukasz Janowski

- Decyzja o powołaniu nowej, stricte interaktywnej spółki była rozważana przez grupę od dłuższego czasu. Poszukiwaliśmy najlepszej drogi do uzyskania rozbudowanych kompetencji w zakresie kampanii digital marketingu, a także wygenerowania synergii biznesowych dla całej grupy - mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Rynkową przewagą nowej spółki mają być strategie komunikacyjne 360 stopni. – Współczesny marketing zmienia swoje oblicze. Dotychczasowe strategie nie generują już dynamicznej sprzedaży. Spada także efektywność kanałów komunikacji. W działaniach marki najważniejszy staje się jej odbiorca, nie produkt, dlatego w tworzonych przez nas strategiach stawiamy na oczekiwania konsumenta - podkreśla Piotr Nogal, który w Bluecloud Interactive odpowiada za strategię rozwoju i realizację celów biznesowych (CXO).

Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu - UX/UI/ web development oraz video marketingu.

Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Poza zarządem, kluczowy zespół spółki tworzą: Marta Palka - creative group head, Monika Donner - strategy creative director, Paulina Moryc - head of social media, Piotr Cegielski - head of UX/UI, Ewa Jakubowska - group account director.

Wśród klientów agencji są m.in. Princes Food Polska, Hala Koszyki, UPC Polska, FujiFilm, Roko  (Zbyszko), Idea Money, S.C. Johnson, Dermedic, Ikea i  Decathlon.

Prezesem zarządu Bluecloud Interactive jest Łukasz Janowski, który posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobywane w agencjach Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD oraz OEX Cursor. W Bluecloud odpowiedzialny jest za zarządzanie pracą agencji, strategię działań agencji na rynku oraz szukaniem synergii działań wewnątrz grupy z Loyalty Point i Level-UP Media.

Piotr Nogal, strategy and innovation director w branży e marketingowej pracuje od 2003 roku. Doświadczenie zdobył we współpracy z największymi brandami, jak: Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC,  Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor, Oriflame i wiele innych. W Bluecloud odpowiedzialny  jest za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak np. viral marketing, content marketing i social media.

Dołącz do dyskusji: Bluecloud Interactive - nowa agencja na rynku. Na czele Łukasz Janowski

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prze Waga
Rynkową przewagą nowej spółki mają być strategie komunikacyjne 360 stopni.

Faktycznie USP, jakich mało!!!! iks de
odpowiedź
User
nick
Strategie 360 nie są już dzisiaj wyróżnikiem na rynku. Wszyscy to robią.
odpowiedź