SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BMW szuka w USA agencji do obsługi kreatywnej

Marka samochodowa BMW rozpoczęła przegląd rynku w Stanach Zjednoczonych pod kątem wyboru agencji kreatywnej. Obecnie obsługą brandu w tym zakresie zajmuje się MDC Partners.

BMW prowadzi obecnie przegląd rynku przed planowanym przetargiem na obsługę kreatywną. Obecnie zajmuje się nią agencja MDC Partners, która pracuje dla BMW od 2011 roku. Nie wiadomo, czy agencja będzie broniła tego zlecenia.

Źródła zbliżone do BMW podają, że poszukiwania agencji kreatywnej w USA związane są z planami optymalizacji wydatków na marketing brandu. Te same źródła podają, że BMW chce wybrać do obsługi dwie agencje, z czego jedna odpowiadałaby za obszar kreacji, a druga digitalu.

Według danych Kantar Media, wartość budżetu reklamowego amerykańskiego BMW wyniosła w zeszłym roku 272 miliony dolarów, a w pierwszym półroczu tego roku ponad 56 milionów.

 

  • Więcej informacji:
  • BMW

Dołącz do dyskusji: BMW szuka w USA agencji do obsługi kreatywnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl