W trwającym od połowy października przetargu na obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska oprócz Lowe Warsaw brały udział Leo Burnett i Ambasada Brand Communications. - Lowe Warsaw wykazała się precyzyjnym zrozumieniem briefu, czyli naszych potrzeb - tłumaczy Dorota Haller, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska. - W swojej propozycji zawarła wszystkie elementy, na których najbardziej nam zależało: oryginalną wyróżniającą myśl kreatywną na bardzo zatłoczonym i konkurencyjnym rynku, świetne adaptacje na różnorodne media oraz „call-to-action” - to wszystko w niezwykle ambitnym timingu i budżecie - wylicza Haller.
Lowe Warsaw będzie zajmować się dla BNP Paribas Bank Polska zarówno ATL-em, jak i BTL-em. Współpraca zacznie się w połowie grudnia i jest zaplanowana na dwa lata.

Poprzednio za obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska odpowiadała agencja Publicis Poland, która nie zdecydowała się na udział w rozstrzygniętym właśnie przetargu.
W tegorocznych dużych kampaniach bank pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” reklamował kredyt gotówkowy i samochodowy (przeczytaj więcej i zobacz spoty).











