W kampanii reklamowej oferty kredytów hipotecznych w BNP Paribas Fortis podkreślane są jej wybrane zalety, m.in. promocyjna marża, pomoc w formalnościach, niższa cena ubezpieczenia nieruchomości oraz obsługiwanie kredytów na różnorodne cele. Przekaz jest oparty na motywie kartonowych pudeł, w których rozgrywa się symboliczna przeprowadzka.
Akcja rusza właśnie w telewizji (m.in. TVN, TVP, Polsat, Discovery i Animal Planet), w drugim tygodniu kwietnia obejmie radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz prasę (dzienniki, tygodniki opinii i miesięczniki wnętrzarskie), w kwietniu będzie też prowadzona w internecie, a na przełomie kwietnia i maja – w kinach. Ponadto odbędą się akcje specjalne, m.in. promocje w kinach związane z dniami otwartymi w banku. Globalną kreację kampanii przygotowała dla BNP Paribas we Francji agencja Publicis, adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.












