Bobas Zbrojewicz z diabłem Jakubikiem reklamują heyah non stop (wideo)

W kampanii reklamowej oferty heyah non stop animowane bobasy występują wspólnie z diabłem. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W animowanej reklamie heyah non stop bobasy wykonują telefon do diabła (szefowi bobasów głosu użyczył Mirosław Zbrojewicz, a diabłu - Arkadiusz Jakubik). Ma to podkreślać, że w ramach tej oferty za 29 zł miesięcznie (z umową przedłużaną o miesiąc) otrzymuje się nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w kraju (zobacz szczegóły).

To druga kampania reklamowa Heyah z bobasami (obejrzyj poprzedni spot). Animowani bohaterzy zastąpili w reklamach sieci Lenina, z którym kampania została wycofana na początku roku po zaledwie kilku dniach, wskutek protestów odbiorców.

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja G7, za reklamy internetowe odpowiada agencja Engine, za działania w social media - agencja Interactive Solutions, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska