SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bogactwo smaku” - Warka Strong wraca reklamowo do telewizji (wideo)

Po ponad dwuletniej przerwie Grupa Żywiec rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową piwa Warka Strong. Spot, autorstwa agencji Just, podkreśla unikalną recepturę napoju.

Telewizyjna reklama Warki Strong pokazuje tradycyjny sposób warzenia tego piwa według receptury opartej na kompozycji dwóch słodów jęczmiennych: pilzneńskiego i ciemnego prażonego. Spot przekonuje, że dzięki temu napój ma mocny, charakterystyczny smak i wyraźną bursztynową barwę.

W kampanii prezentowana jest odświeżona na początku br. identyfikacja wizualna Warki Strong. Etykieta piwa jest utrzymana w kolorach czarnym i złotym oraz przedstawia siedem gwiazdek mających symbolizować wyjątkowość i najwyższą jakość.

Jest to pierwsza od ponad dwóch lat telewizyjna kampania reklamowa Warki Strong. Spot od 24 listopada jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto akcja reklamowa obejmuje punkty sprzedaży.

Kreacją spotu zajęła się agencja Just, produkcją - dom produkcyjny Opus Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest. Działania PR prowadzi agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Bogactwo smaku” - Warka Strong wraca reklamowo do telewizji (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Proszę nie wprowadzać w błąd. Warka to nie piwo, a napój o smaku identycznym ze smakiem piwa.
0 0
odpowiedź
User
df
Napój alkoholowy o smaku piwnym.
0 0
odpowiedź